Selasa, 29 September 2009

ORANG TUA KEMBALI BUJANG PILIHAN RAKYAT.

SALAM BUAT SEMUA......



Orang tua kembali bujang, Orang pendek akal nya panjang , badan nya kecil jiwa nya besar ,Itu lah ISA.... bukan akta Tapi manusia . Tan Sri Mohd Isa bin Hj Samad calon BN.. yang akan menentang calon daripada PAS .Di Bagan Pinang, persoalan nya mampukah BN mempertahan kerusi yang menjadi milik nya selama ini ? sebelum di umumkan nama calon banyak Pihak telah memberi pendapat ,termasuk lah Negarawan Tun M dan Pihak Pihak pembangkang yang tidak henti mempertikai keputusan pemilihan. Di sini pak lurah cukup tabik pertama kepada PM kedua kepada TPM ketiga MBNS Kerana membuat keputusan seperti apa yang di cakap rakyat didulu kan prestasi di utamakan .. saat saat ini lah rakyat mahu melihat sejauh mana kesungguhan dan bijak sana pemimpin .pak lurah sangat mengenali Tan Sri Isa Samad sejak berkecimpung dalam dunia politik hampir 24 tahun di NS pak lurah melihat Tan Sri adalah PEMIMPIN bukan ketua,. itu sebab, orang suka... Dia mesra dan tak sombong, dia ramah yang orang paling suka dia tak lokek dan tak kedekut ... kebanyakanya bukan pemimpin tapi ketua Nak bagi senyum pun lokek dan kedekut, satu lagi keistimewaan Tan Sri Isa kesetiaan nya kepada pati memang patut di beri pengitirafan walau pun dia di gantung, dia masih berkerja kuat untuk pati, bukti nya beliau menang tanpa bertanding Umno bhg teluk kemang, itu sebab
parti pembangkang takut kepada ahli Umno Bagan Pinang .........pak lurah menyeru pucuk pimpinan tertinggi sudah memenuhi tuntutan akar umbi kini bukti lah bahawa akar akar mu masih sihat masih kuat dan mampu membawa air makan hingga sampai ke daun daun serta dahan dahan dan akhir nya dapat membuah kan hasil ,yang akan dinikmati kita bersama, perlu di ingat bahawa NS pati pembangkang tidak kuat pun ...tapi kerana orang Umno bercakaran sesama sendiri faedah di perolehi parti pembangkang . Ayuh .........bulat kata ,Atur kan langkah Terus kan perjuangan menuju kemenangan ............. Salam Pak Lurah

4 ulasan:

  1. selamat maju jaya buat BN di Bagan Pinang dan Pak Lurah di Palong 9

    BalasPadam
  2. Kepimpinan Negara PM telah membuat pilihan tepat calon BN di Bagan Pinang. Kepada calon, inilah masanya- membuktikan kesetiaan kepada UMNO dan BN.Kepada pengundi, inilah ketika untuk membuktikan BN Negeri Sembilan telah bertaut semula.
    " Bersatu Kita Teguh, Bercerai Jangan Disebut"
    Terima kasih Pak Lurah atas sokongan.

    BalasPadam
  3. Di harap BN menang besar di Bagan Pinang, Dan UMNO terus berjaya menambat hati pengundi. Kepada pemimpin UMNO terus mendahulukan rakyat bukan kroni-kroni kerana tanpa rakyat anda tidak akan berada di tempat anda sekarang.
    " Selamat Maju Jaya Pak Lurah "

    BalasPadam
  4. asmekum,time ksh kpd kerajaan bn krn usaha anda,malaysia menjd sebuah negara maju,aman dan damai sehingga kehari ini..saye sbgi gen2 berhrp pemimpim bn dpt bersatu padu dan tdk hya mementingkan diri dan agenda sndri..sehinggakan rakyat terabai.utk memajukan rakyat seseorang itu perlu ikhlas....anda tlh d beri peluang utk mnjd pemimpin jg gunakn lah peluang itu sebaik baiknye krn tnpa rakyat takde la pemimpin..kpd tan sri isa selamat maju jaya dan kpd ayahanda pak lurah slmt mju jy d plg9..smg plg9 akan bertmbh maju d bwh kepimpinan ayahanda..insyaallah.

    BalasPadam